cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

المنت میله ای ارزان

المنت میله ای یا میله ای چیست؟

المنت میله ای (معروف به هیترهای گردشی) برای پردازش سیالات، از جمله مایعات خطرناک، که نیاز به گرمایش متوسط ​​و در عین حال حفظ سرعت جریان دارند، ایده آل هستند. به جای اینکه گرما را از منبع دیگری مانند یک مبدل حرارتی جدا کند، یک آبگرمکن در خط به سادگی گرمای تولید شده از نیروی الکتریکی را به سیال مورد نظر منتقل می کند. از ویژگی های اصلی هیتر میله ای می توان به انتقال حرارت کارآمد، سهولت در نصب و نگهداری و سازگاری با برد بالا با لوله کشی صنعتی استاندارد فعلی اشاره کرد. از کاربردهایی مانند روغن زباله، بخار و پردازش آب می توان در المنت های میله ای به منظور تنظیم و کنترل دما و همچنین حفظ ویسکوزیته سیال استفاده کرد. ویسکوزیته مایع نامناسب می تواند به تدریج زمان پردازش کلی تولید را کاهش دهد. علاوه بر این، بازده و خلوص نهایی محصول نیز می تواند تحت تأثیر انحراف جزئی ویسکوزیته باشد. برای جلوگیری از این نوع مشکل، از یک هیتر میله ای برای گرم کردن سیال استفاده می شود تا در دمای مناسب، ویسکوزیته بدون تغییر باقی بماند و در عین حال محیط را با سرعت جریان ثابت مطلوب پردازش کند. برای کنترل سرعت جریان مایع المنت، می توان وات را دستکاری و تنظیم کرد تا دمای مورد نظر به دست آید (به عبارت دیگر، سرعت جریان مستقیماً با ویسکوزیته دما/مایع متناسب است).

برای خرید المنت میله ای ارزان  به https://heaterhadaf.com/المنت-میله-ای/ بروید

انواع المنت میله ای

المنت های خطی از چندین دهه تجربه خود در حمل و نقل المنت میله ای ما در سراسر جهان استفاده می کند. هنگام حمل و نقل به خارج از مرزها، Wattco می تواند تمام مسئولیت های واردات، گمرک و عوارض ضروری را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که محصول خود را به موقع و مطابق با مشخصات دریافت می کنید. Wattco با استفاده از تمام رسانه ها در صورت درخواست از جمله: کامیون، قطار، کشتی کانتینری و با حمل و نقل هوایی در صورت نیاز به تحویل فوری ماموریت ارسال می شود.

کاربردهای المنت میله ای

یک آبگرمکن میله ای از یک المنت غوطه وری تشکیل شده است که توسط یک محفظه ظرف فلزی ضد خوردگی پوشانده شده است. این پوشش عمدتاً برای عایق کاری برای جلوگیری از اتلاف حرارت در سیستم گردش استفاده می شود. اتلاف حرارت نه تنها از نظر مصرف انرژی ناکارآمد است، بلکه باعث ایجاد هزینه های غیرضروری در بهره برداری می شود. یک واحد پمپ برای انتقال سیال ورودی به سیستم گردش خون استفاده می شود. سپس سیال به گردش در می‌آید و در یک مدار حلقه بسته در اطراف المنت غوطه‌وری به‌طور پیوسته تا رسیدن به دمای مورد نظر (تا 1000 درجه فارنهایت) گرم می‌شود. سپس محیط گرمایش با سرعت جریان ثابتی که توسط مکانیسم کنترل دما تعیین می شود، از نازل خروجی خارج می شود.

برای کنترل دقیق دمای سیستم گرمایش می توان از ابزارهایی مانند RTD و ترموکوپل های دیجیتال استفاده کرد. برای حفاظت بیشتر، اجزای اختیاری مانند محفظه مقاوم در برابر رطوبت یا ضد انفجار برای کاربردهای خاص در دسترس هستند. دریچه‌های تخلیه نیز روی المنت گردشی موجود هستند تا فرآیند تعمیر و نگهداری سیستم را تسهیل کنند، در حالی که مایع یا باقی مانده‌های باقیمانده (مانند آب یا کلسیم) به راحتی از تجهیزات خارج می‌شوند. گزینه های نصب ویژه برای نیاز حرکتی برنامه مورد نظر در دسترس است. المنت غوطه ور فلنجی داخل واحد گردش را می توان با ساخت WATTCO™ بسته به خواص شیمیایی و فیزیکی سیال هدف سفارشی کرد. سایر گزینه‌های سفارشی‌سازی، مانند جهت‌گیری تجهیزات (عمودی یا افقی) یا نوع فلنج نیز برای برنامه مورد نظر در دسترس هستند.

خرید المنت میله ای

انواع زیادی از المنت فلنج دار در بازار موجود است که حتی می توانند برای رفع نیازهای خاص یک کارخانه روغن سازی طراحی شوند. محصولات ارائه شده را می توان در کاربردهای مختلفی استفاده کرد که دارای محدوده فشار بالا هستند یا در مناطق خطرناک اجرا می شوند. به طور کلی، هر زمان که از المنت غوطه وری برای گرم کردن استفاده می شود، معمولاً در محلولی که باید گرم شود غوطه ور می شود. به این ترتیب، عناصر گرمایش اغلب با یک غلاف پوشانده می شوند تا محافظت شوند.

المنت های میله ای از عناصر گرمایشی تشکیل شده اند که در یک لوله گرد نصب شده اند. اغلب، المنت فلنجی با عملیات جانبی یا میله ای عایق حرارتی می شود تا راندمان فرآیند گرمایش افزایش یابد. این به ویژه زمانی انجام می شود که یک محیط جاری باید گرم شود. تقریباً همه المنت های داخلی از سنسورهای ترموکوپل استفاده می کنند که می توانند با هر کنترلی برای مدیریت محدوده دما یکپارچه شوند. برنامه های مختلف به گزینه های مختلفی برای محفظه ترمینال، مواد غلاف، اتصالات فلنجی و محدوده دما نیاز دارند. چندین گزینه برای نصب نیز موجود است، مانند نصب یکپارچه با استفاده از SCR و نصب از راه دور که از پانل های کنترل پیمانکار استفاده می کند.

المنت ظرف به عنوان یک واحد بسته بندی شده تولید می شود که شامل اجزای متعددی مانند المنت گرمایشی، محفظه، ترموستات، سنسورها، مواد عایق، براکت ها برای نصب و اتصالات الکتریکی می باشد. راندمان این المنت بالاست زیرا تمام گرما در داخل ماده یا ظرف تولید می شود. این عملیات سریع است و در زمان کوتاهی اجرا می شود. گرمای تولید شده به طور مساوی در سراسر ماده توزیع می شود.

بسیاری از کاربردها از المنت میله ای استفاده می کنند. رایج‌ترین آنها روغن‌های گرمایشی، محلول‌های خورنده، موتورهای آب خنک، المنت‌های مخزن روغن، کتری‌های فرآیند، آسیاب‌های مخلوط، قالب‌های قالب‌گیری، سوپرگرم کردن بخار و اهداف پیش‌گرم‌سازی مانند پمپاژ ویسکوزیته و تحویل روغن به مشعل‌ها هستند.

منبع: هیتر هدف (https://heaterhadaf.com/)

  • ۰۱/۰۲/۰۵
  • کافه گلدون

المنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی