cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت آخر سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی یکی از سریال‌های پلتفرم نماوا است که به نویسندگی مهدی شیرزاد تهیه شده است. کارگردان این فیلم روح الله حجازی است که با استفاده از ایده‌های جدید سعی کرده است تا مخاطبان زیادی را جذب کند. در یک نگاه کلی و پس از مطالعه خلاصه داستان این سریال می‌توان گفت که جهان‌هایی وجود دارند که از یکدیگر توسط یک کوانتوم جدا شده‌اند. پایه و داستان اصلی این سریال بر این باور نگارش شده است. پخش این سریال بیننده را به صورت جدی با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند.

با توجه به این که در زمینه نقد و بررسی سریال باید تمام جوانب را در نظر گرفت می‌توان گفت که اگر در هنگام تماشای سریال نوبت لیلی، شش دانگ حواس خود را به روایت داستان ندهید، ممکن است در دل اتفاقات رخ داده شده گم شوید که در این زمان نمی‌توانید از موضوع کامل داستان به خوبی باخبر شوید.

به عنوان نمونه می‌توان گفت که آیینه به عنوان یک شی تاثیرگذار در بخش داستان است که در همان قسمت نخست نیز خودنمایی می‌کند. آینه بر نقش و چهره‌هایی که روبروی یکدیگر قرار دارند، به عنوان یک وسیله برای القای چندوجهی بودن اثر داستان تعبیه شده است. اگر بخواهید با داستان سریال ارتباط برقرار کنید باید در تماشا قسمت به قسمت آن دقت کافی را به خرج دهید.

عوامل سریال نوبت لیلی

همان‌طور که بیان شد روح الله حجازی به عنوان تهیه کننده و کارگردان این سریال با در نظر گرفتن یک ایده نو و کمتر تجربه شده، ریسک بزرگی را برای تولید این مجموعه پذیرفت. با توجه به قسمت‌های پخش شده سریال نوبت لیلی می‌توان گفت که این سریال تا به اینجا کار تا حدود زیادی موفق عمل کرده است و کارنامه قابل دفاعی دارد. در تعریف این سریال می‌توان گفت که نوبت لیلی در ژانر درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه تولید شده است. مؤلفه‌های زیادی در نگارش و تولید این سریال نقش دارند که هر کدام می‌توانند به صورت مستقیم بر روند داستان تاثیرگذار باشند. حجازی به عنوان نویسنده در کنار دو تن از نویسندگان دیگر یعنی مهدی شیرزاد توانسته است مجموعه‌های زیادی را نگارش کند.

فیلم نامه‌های موفق این مجموعه شامل پرده نشین، خسوف است. همچنین وجود سروش چیت ساز به عنوان نویسنده دیگر که دارای اثر زِلِ آفتاب است توانسته است یک درام پر رمز و راز را تولید کند. این مجموعه با بهره‌گیری از عناصر مختلف مانند موسیقی الهام بخش سعی کرده است تا محیط راز آلود داستان را به شکل قابل توجهی برجسته کند. طراحی صحنه نیز در این سریال باعث ایجاد یک فضای بصری زیبا شده است که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد. وجود رویکرد فرم گرایانه در این سریال برای بیان داستان به شکل جسورانه‌ای ترسیم شده است.

در مسیر داستان می‌توان گاهی عدم برقراری ارتباط میان مخاطب را مورد نقد قرار داد. سریال نوبت لیلی با توجه به المان‌هایی که دارد سعی می‌کند تا از حرف‌های کلیشه‌ای دوری کند. وجود حرفای جدید برای گفتن باعث شده است تا بتوان گفت که اثر نوبت لیلی به عنوان یک اثر نسبتا موفق محسوب می‌شود.

  • ۰۱/۱۲/۱۴
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی