cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای آموزش سئو از کجا شروع کنیم

چرا به بهینه‌سازی موتورهای جستجو نیاز داریم؟

Search Engine Optimazation یا به اختصار SEO، مجموعه‌ای از تغییرات کوچک اما موثری هستند که به رشد وب سایت شما کمک می‌کنند. شاید اگر به صورت مجزا به هرکدام از راهکارهایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، نگاه کنید، در موثر بودن این روش‌ها شک داشته باشید. اما وقتی این راهکارها را با هم ترکیب کنید و بهینه‌سازی‌های دیگر سایت را هم همزمان انجام دهید، شاهد تاثیر شگفت سئو روی سایت خود خواهید بود. ممکن است با بعضی از مواردی که در این مقاله درباره‌اش صحبت می‌کنیم، تا حدودی آشنا باشید. اما از آنجایی که اصول اولیه و پایه بهینه‌سازی موتورهای جستجو اهمیت زیادی دارد و این مقاله هم قرار است برای افراد مبتدی تا پیشرفته مناسب باشد، ما به تمام جزئیات خواهیم پرداخت.

 

نکته‌ای که باید در همین ابتدا به آن اشاره کنیم این است که با وجود اهمیت الگوریتم‌های گوگل و روش‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو، شما در هر حال باید اولویت را به کاربران خود بدهید. یعنی تمرکز خود را معطوف آن چیزی کنید که مخاطبین سایت نیاز دارند. اگر قرار باشد تمام فکر و ذکرتان، رتبه گرفتن در نتایج جستجوی گوگل باشد، همه چیز خیلی ماشینی و ربات‌وار پیش خواهد رفت. در حالی که یک وب سایت خوب، سایتی است که برای بازدیدکنندگانش، مطلوب باشد. فراموش نکنید اولویت گوگل هم، تجربه کاربری خوب است نه فقط رعایت اصول بهینه‌سازی موتورهای جستجو.

 

ما در طی آموزش، مثال‌هایی از وب سایت‌های مختلف می‌زنیم تا نکات را به صورت عملی یاد بگیرید. ممکن است موضوع کسب و کار اینترنتی شما مشابه یا کاملاً متفاوت با این مثال‌ها باشد. در انتهای این صفحه، اگر سوالی برای شما به وجود آمد، می‌توانید در بخش نظرات مطرح کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم. با این مقدمه، برویم به سراغ آموزش مقدماتی بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. زمانی که وب سایتی طراحی می کنید، برای دیده شدن توسط موتورهای جستجو و در نتیجه نمایان شدن در نتایج جستجو کاربران، می بایستی اصول و قوانینی را رعایت کنید که به طور مستمر به روز رسانی می شوند.

 

 

اکثر این موارد در قالب الگوریتم های گوگل تعریف می شوند که در خدمات سئووب به تمامی این موارد توجه خواهد شد تا وب سایت شما به بهترین شکل به موتورهای جستجو معرفی شوند. هدف نهایی از خدمات سئو، نشان دادن وب سایت شما به کاربران است که در نتیجه به افزایش ترافیک و بهبود رتبه سایت شما در گوگل منجر خواهد شد.

 

 

طی فرآیند سئو، کلمه کلیدی‌های رقابتی حوزه فعالیت وب سایت شما تهیه می‌شود و با همکاری متخصصین سئو و تیم تولیدکنندگان محتوای سئووب، در نتایج جستجو صفحه اول گوگل لینک وب سایت شما دیده خواهد شد. به علاوه آنالیزهای حرفه‌ای و گزارش‌های کاربردی از روند پیشرفت سایت تهیه و به شما عزیزان ارائه می‌شود.

 

 

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. زمانی که وب سایتی طراحی می کنید، برای دیده شدن توسط موتورهای جستجو و در نتیجه نمایان شدن در نتایج جستجو کاربران، می بایستی اصول و قوانینی را رعایت کنید که به طور مستمر به روز رسانی می شوند. اکثر این موارد در قالب الگوریتم های گوگل تعریف می شوند که در خدمات سئووب به تمامی این موارد توجه خواهد شد تا وب سایت شما به بهترین شکل به موتورهای جستجو معرفی شوند.

 

منبع: https://3eoweb.ir/سئو-سایت/

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

برای استخدام برشکار به چه سایتی مراجعه کنیم

چرخ خیاطی ها از جمله لوازم مهم در صنعت دوخت و دوز و پوشاک می باشند. همان طور که گفته شد برای دوخت و دوز در ابعاد بزرگ و حجم زیاد نیاز است که از چرخ خیاطی صنعتی استفاده شود این چرخ ها معمولا تک کاره هستند و هر یک تنها برای انجام کار خاصی تولید شده اند به طور مثال تنها می توانند جا دکمه بزنند و یا تنها کار سردوزی پارچه ها را انجام دهند. اما همین تک کاره بودن باعث افزایش کیفیت کار خواهد شد .

در مقابل چرخ خیاطی خانگی می تواند چندین کار را با هم انجام دهد اما برای ابعاد و حجم کم پارچه و همچنین تنها بر ای پارچه هایی ظریف و لطیف. چرخ خیاطی کامپیوتری که زیر شاخه چرخ خانگی می باشد می تواند اختیارات و امکانات بسیاری را برای خیاط فراهم نماید تا بتواند کارها را سریع تر و در عین حال با کیفیت بالاتری ارائه دهد. اما در مقابل به دلیل همین چند کاره بودن طول عمر کمتری دارد و می تواند خیلی زود دچار آسیب شود و به دلیل دوخت های مختلف و استفاده از تکنولوژی به روز قیمت بالاتری دارد.

منبع: https://rahnama.com/category/1004/1044/استخدام/خیاط-و-مشاغل-مرتبط

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

استخدام کارگر از طریق راهنمای همشهری

کارگر شخصی است که تحت یک قرارداد، مشغول به کار می‌شود و این قرارداد نوشته‌ای است که در چارچوب قانون مابین کارفرما و کارگر در نظر گرفته خواهد شد. در حال حاضر اکثر کارفرماها اقدام به استخدام کارگر ماهر می‌کنند چرا که صحیح انجام شدن مشاغل، دارای اهمیت بسیاری است.

از جمله شغل‌هایی که نیاز مبرم به کارگر دارد، می‌توان به کارهای ساختمانی، نظافت، پرستاری و مواردی از این دست اشاره کرد. حال اگر آمادگی دارید که در این یکی از این مشغال مشغول شوید، حتماً باید از منابع معتبر به بررسی آگهی‌های استخدام کارگر ماهر بپردازید که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

انواع شغل کارگر

برای این شغل می‌توان دسته‌بندی‌های زیادی را بکار برد که ما در ادامه به بعضی از مشاغل اشاره خواهیم کرد:

  • کارگر ظرف شوی

در بعضی از سازمان‌ها یا بهتر است بگوییم آشپزخانه‌ها، نیاز مبرم به یک کارگر ظرف شوی وجود دارد. فرد استخدام شده برای این کار باید سرعت العمل خوبی داشته باشد و از پس حجم بسیار ظرف‌ها بربیاید. پر واضح است که تمیز کار کردن و انجام وظایف به موقع در این شغل از اهمیت زیادی برخوردار است.

  • کافه گلدون