cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

برای استخدام برشکار به چه سایتی مراجعه کنیم

چرخ خیاطی ها از جمله لوازم مهم در صنعت دوخت و دوز و پوشاک می باشند. همان طور که گفته شد برای دوخت و دوز در ابعاد بزرگ و حجم زیاد نیاز است که از چرخ خیاطی صنعتی استفاده شود این چرخ ها معمولا تک کاره هستند و هر یک تنها برای انجام کار خاصی تولید شده اند به طور مثال تنها می توانند جا دکمه بزنند و یا تنها کار سردوزی پارچه ها را انجام دهند. اما همین تک کاره بودن باعث افزایش کیفیت کار خواهد شد .

در مقابل چرخ خیاطی خانگی می تواند چندین کار را با هم انجام دهد اما برای ابعاد و حجم کم پارچه و همچنین تنها بر ای پارچه هایی ظریف و لطیف. چرخ خیاطی کامپیوتری که زیر شاخه چرخ خانگی می باشد می تواند اختیارات و امکانات بسیاری را برای خیاط فراهم نماید تا بتواند کارها را سریع تر و در عین حال با کیفیت بالاتری ارائه دهد. اما در مقابل به دلیل همین چند کاره بودن طول عمر کمتری دارد و می تواند خیلی زود دچار آسیب شود و به دلیل دوخت های مختلف و استفاده از تکنولوژی به روز قیمت بالاتری دارد.

منبع: https://rahnama.com/category/1004/1044/استخدام/خیاط-و-مشاغل-مرتبط

  • ۰۰/۰۶/۲۴
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی