cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

۱۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خرید گلگسی a71 از اوبو

 

گوشی موبایلگلگسی a71  دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت یکی از گزینه‌های سطح بالای بین گوشی‌های موبایل میان رده است که جزو جدیدترین محصولات سامسونگ هم به حساب می‌آید. همانطور که می‌دانید سامسونگ یکی از شناخته‌شده‌ترین و قابل اعتمادترین برندها در عرصه تولید گوشی‌های موبایل که همواره سعی می‌کند ویژگی‌های گوشی‌های موبایل خود را متناسب با نیاز و علاقه روز کاربران ارتقا دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدلگلگسی a71  نیز یکی از محصولاتی است که علاوه بر طراحی خاص، از ویژگی‌های کاربردی جالب توجهی نیز بهره برده است. می‌توان گفت با وجود این که مدت زمان زیادی از ارائه این گوشی نمی‌گذرد، اما این مدل تبدیل به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در لیست گوشی‌های موبایل میان رده شده است. در ادامه به بررسی عمیق‌تر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی ممتاز می‌پردازیم.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ  گلگسی a71 

طراحی Galaxy A7 را می‌توان جذاب و نسبتاً ساده دانست. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است. هر چند که قاب پلاستیکی از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیست؛ اما در عوض باعث شده که این گوشی سبک وزن باشد. گلکسی A7 در 4 رنگ جذاب نقره‌ای، آبی، مشکی و صورتی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در هر یک از این رنگ‌ها روی قاب پشتی گوشی خطوط موربی طراحی شده که شبیه به برش‌های الماس مانند است. علاوه بر این شیارهای ظریفی نیز به صورت عمودی روی قاب پشتی طراحی شده‌اند که از فاصله نزدیک و در مقابل نور قابل مشاهده هستند.

طراحی دوربین گوشی موبایل سامسونگ مدلگلگسی a71  مانند همان ترندی است که در اکثر گوشی‌های جدید سامسونگ می‌بینیم؛ یعنی طراحی فلش و لنز‌های دوربین در یک قاب مستطیلی مشکی رنگ. بنابراین دوربین 4 گانه این گوشی نیز در این قاب عمودی در قسمت سمت چپ پنل پشتی جای گرفته‌اند.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

گلگسی a51 از سایت اوبو

 

صفحه نمایش سامسونگ مدل Galaxy A 51 با اندازه‌ای 6.5 اینچی و با رزولوشنی 1080 در 2400 پیکسلی (Full HD) و از نوع Super AMOLED  است. لازم است به این نکته اشاره کنیم که صفحه نمایش‌های Super AMOLED در حال حاضر جزو بهترین انواع صفحه نمایش‌های گوشی موبایل در بازار است. بنابراین وجود این صفحه نمایش را در گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy می‌توان یکی از نقاط قوت طلایی این گوشی دانست.

از مهم‌ترین ویژگی‌های صفحه نمایش Super AMOLED می توان به این موارد اشاره کرد: قابلیت نمایش تعداد بیشتری از رنگ‌ها، نمایش واقعی‌تر رنگ‌هایی مثل مشکی، تغییر بیشتر نور صفحه و خاموش و روشن شدن بیشتر از سایر نمایشگرها (این ویژگی باعث می‌شود که ویدیوهای پر جنب و جوش، واقعی‌تر و جذاب‌تر نمایش داده شوند) و ... . به طور کلی کنتراست و شفافیت رنگ‌ها و در نتیجه آن کیفیت پخش این صفحه نمایش، سطح بالا و کاملاً رضایت‌بخش است.

همانطور که در بخش طراحی این گوشی نیز اشاره کردیم، روی صفحه نمایش نوار یا ناچی طراحی نشده است. از همین جهت نیز صفحه نمایش ظاهر یک دست و جذابی پیدا کرده است.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

معرفی شغل طراحی طلا و جواهرات

شغلی با عنوان طراح جواهرات ، شما را قادر می سازد تا خلاقیت و مهارت های تجاری خود را با توانایی های ساختن ترکیب کنید

طراحان جواهرات ، با استفاده از مواد مختلف از جمله طلا، نقره و سنگ های قیمتی، جواهرات را طراحی می کنند و می سازند.
هم می توانید طرح هایی برای تولید انبوه درست کنید، هم جواهرات را در تعداد کم تولید کنید و یا قطعات سفارشی مشتریان را بسازید.
اگر برای یک شرکت کار می کنید، طرح های شما توسط سایر کارکنان این شرکت ساخته می شود.

 

برای استخدام طراح طلا و جواهر اینجا کلیک کنید

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

کابینت آشپزخانه جزو مهمترین و پایه ای ترین بخش ها در آشپزخانه به حساب می آید. با توجه به نیازهای متنوع و متفاوت امروزی و تنوع زیادی که وجود دارد، شاید در انتخاب مدل و طرح مناسب سردرگم شوید، اما توجه به چند نکته کلی می تواند به شما کمک کند. جنس کابینت، بافت و رنگ آن، طراحی آن و تناسب موارد ذکر شده آن با دکوراسیون کلی خانه را در نظر داشته باشید. مورد اساسی‌تر و مهم‌تر، کاربردها و ویژگی های مورد انتظار شما از کابینت آشپزخانه تان است. در مورد کابینت آشپزخانه، اینکه جادار بودن آن بیشتر مطرح است و یا نمایی که ایجاد می کند و یا نسبت اهمیت این دو مورد، همگی در انتخاب شما تاثیرگذارند.
 

منبع: https://rahnama.com/category/1004/1046/استخدام/طراح?text=کابینت

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

خرید آگلونما به علت واریته‌های جذاب زیادی که دارد، از پیشنهادات اکید ما برای زیباتر کردنِ محیط زندگی شما می‌باشد.

واریته‌های جذاب این گیاه زیبا به رنگ‌های سبز تیره، نقره‌ای و گاهی سبز با رگه‌های قرمز می‌باشد.

گیاه آگلونما(Aglaonema)، همیشه سبز چینی یا نَخشید (نام فارسی آن) نیز نامیده می‌شود.

این گیاه، گیاهی زیبا و دکوراتیو بوده و به همین دلیل خرید آگلونماها از جمله کارهایی است که هیچ‌وقت از آن پشیمان نخواهید شد.

همچنین این گیاه یکی از محبوب‌ترین گیاهان برای زینت بخشیدن به خانه‌های شماست.

منبع: https://cafegoldoon.com/فروشگاه-گل-و-گیاه/انواع-گیاهان-آپارتمانی/گیاهان-آپارتمانی/خرید-آگلونما/

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

گلهای پیازی از جمله گیاهانی هستند که نه تنها از طریق بذر، بلکه بوسیله اندامهای زیرزمینی که دارند (مانند پیاز یا غده) نیز کشت و تکثیر میشوند. گیاهان پیازی به دلیل داشتن گلهای زیبا (که اغلب درشت و در رنگهای متنوع هستند)، مورد توجه میباشند. گلهای پیازی از طریق پیازشان (که یک اندام زیر زمینی است)، کشت و تکثیر میشوند. گلهای پیازی با توجه به زمان گل دهی شان، به چهار دسته تقسیم می شوند که در ادامه بیشتر درباره آنها صحبت خواهیم کرد. زمان کاشت این گیاهان نیز باید یک فصل عقبتر از فصل گلدهی شان باشد.

منبع: https://cafegoldoon.com/گلهای-پیازی/گیاهان-آپارتمانی/

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

گل رز یکی از محبوب ترین گل ها در بین همه ی مردم است.

رز ، یک اسم فرانسوی است که از پارسی کهن گرفته شده است.

شاید امروزه مردم از معنی برخی گل ها آن چنان آگاه نباشند اما تقریبا همه ی آن ها می توانند به شما بگویند که گل رز سرخ نمادی از عشق است.

اما این معانی چطور به وجود آمده است؟ و آیا  رز  سرخ و به طور کلی گل رز، معانی دیگر هم دارد؟

در این مقاله سعی کردیم گزیده ای از تاریخچه و معنی انواع رز را برای شما همراهان عزیز کافه گلدون شرح دهیم.

منبع: https://cafegoldoon.com/گل-رز-تاریخچه-و-انواع/گل-طبیعی/انواع-گل/

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

بخش زیادی از وظایف مراقب سالمند مربوط به کمک به سالمند در انجام کارهای روزانه مانند حمام کردن و پوشیدن لباس است. پرستار سالمند نباید تاثیر این کمک ها را در بهبود وضعیت جسمی و روحی سالمند دست کم بگیرد. کمک پرستار سالمند در کار های کوچکی مانند شانه کردن موها، پوشیدن لباس های تمیز و گاهی کمی آرایش و عطر زدن، تاثیر غیر قابل انکاری در افزایش روحیه و اعتماد به نفس سالمند خواهد داشت.

وظایف مراقب سالمند در زمینه  لباس ها و آراستگی سالمند که  باید آنها را درنظربگیرد:
  • لباس های راحت، اندازه و با کمربندهای کشی، باعث می شود تا سالمند بتواند خودش لباس هایش را تعویض کند و بپوشد.
  • پرستار سالمند باید لباس ها را به ترتیب پوشیدن (مثلا زیر شلواری، شلوار، پیراهن، گرم کن و … ) قرار دهد و سالمند را تشویق کند تا در حد امکان، خودش لباس هایش را بپوشد.
  • اگر مسواک زدن برای سالمند مشکل است، پرستار سالمند باید روش های جایگزین برای شستشوی دهان (مانند استفاده از دهانشویه) را برای سالمند در نظر بگیرد.
  • در حمام باید از صندلی و دستگیره های دیواری برای به حداقل رساندن احتمال افتادن سالمند استفاده شود. مراقبت از سالمند نیز در کنار این وسایل، امری ضروری است.
  • در صورت امکان و با کمک پرستار سالمند، دوش گرفتن کوتاه روزانه و دو بار حمام کامل در هفته برای سالمند توصیه می شود.
  • در بعضی مواقع، شستن موها در سینک و یا روشویی توسط لوله آب می تواند هم برای سالمند و هم برای پرستار سالمند بسیار راحت تر از انجام این کار در حمام و یا وان باشد.

منبع: https://rahnama.com/category/1004/1061/استخدام/کار-در-منزل?text=پرستار+سالمند

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

اگر بخواهیم تعریفی از کارشناس بازرگانی به زبان ساده داشته باشیم می‌توان گفت رابط میان مجموعه‌های اقتصادی و کاری با مشتریان است، اما این تعریف کاملی از کارشناس بازرگانی نیست. اگر با وظایف و مسئولیت‌های کارشناس بازرگانی آشنا شوید قطعاً درک بهتری نسبت به این شغل پیدا خواهید کرد.

به طور کلی کارشناس بازرگانی مسئول موفقیت و برنامه‌ریزی یک مجموعه در زمینه ارتباطات و فروش است. یک کارشناس بازرگانی موظف است تمام امور مربوط به خرید، فروش، ارزیابی تأمین کنندگان، پیگیری قراردادها و امور مربوط به واحد بازرگانی را انجام دهد.

کارشناس بازرگانی بعد از مدیرکل در مجموعه نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. این افراد باید بتوانند به‌راحتی با مشتریان و افرادی که در تماس هستند ارتباط برقرار کنند. قدرت کلام بالا کمک می‌کند که امور مربوط به حوزه کاری خود را بهتر انجام دهند.

لازم است بدانید که یک مدیر بازرگانی علاوه بر انجام‌دادن امور مربوط به خرید، فروش، رسیدگی به امور واحد بازرگانی می‌بایست به برنامه تبلیغاتی یک مجموعه تسلط داشته باشد. تنها کسی که می‌تواند یک برنامه‌ریزی خوب و تصویر مناسبی از یک مجموعه بسازد کارشناس بازرگانی است.

 

منبع: https://rahnama.com/category/1004/1048/استخدام/کارشناس?text=بازرگانی

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32

وقتی صحبت از یک گوشی موبایل از سری A سامسونگ به میان می‌آید، می‌‌دانیم که با یک محصول میان‌رده طرف هستیم. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 نیز یکی از میان‌رده‌های سامسونگ  در سال 2021 است که به نوعی برادر بزرگ‌تر A31 محسوب می‌شود. در ادامه به روزرسانی‌های A32 نسبت به مدل‌های قبلی را در  کنار سایر مشخصات آن بررسی می‌کنیم.

در باب زیبایی های طراحی A32

در بخش طراحی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 مجموعاً به نسبت سایر میان‌رده‌های سری A، باکیفیت بهتر و همینطور طراحی ساده‌تری رو به رو هستیم. در این گوشی یک بدنه ترکیبی از شیشه و پلاستیک داریم. به این ترتیب که قاب پشتی و فریم دور گوشی از جنس پلاستیک و روی آن از جنس شیشه است. رد اثر انگشت نیز روی این قاب پلاستیکی باقی می‌ماند.

اما بیایید نگاهی به لبه‌های A31 بیاندازیم. روی لبه سمت راست این گوشی کلیدهای پاور و ولوم، روی لبه سمت سمت چپ محل قرارگیری سیم کارت و کارت حافظه، روی لبه پایینی درگاه اتصال USB Type-C، اسپیکر، میکروفون و جک 3.5 میلیمتری هندز‌فری و روی لبه بالایی هم میکروفون دوم قرار گرفته‌اند.

طراحی دوربین‌ها روی قاب پشتی کمی متفاوت‌تر از چیزی هستند که در یکی دو سال اخیر دیده‌ایم. به این صورت که هر یک از 4 لنز دوربین و فلش به طور مستقل در یک قاب دایره‌ای کوچک قرار گرفته‌اند. بنابراین خبری از قاب مشترکی که همه لنزها داخل آن باشند، نیست.

روی گوشی یک صفحه نمایش تخت را می‌بینیم که با حاشیه‌های نسبتاً کمی محاصره شده است. لنز دوربین سلفی نیز داخل یک ناچ قطره‌ای در قسمت بالا و وسط صفحه نمایش به چشم می‌خورد. در مجموع صفحه نمایش توانسته حدود 84.6 درصد از پنل رویی را پوشش دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 یک گوشی سبُک با 184 گرم وزن است. سبُک بودن این گوشی در کنار نسبت ابعاد 20:9 که برای آن انتخاب شده است، باعث شده با در دست گرفتن آن احساس خوبی داشته و یک گوشی بسیار خوش‌دست را در اختیار داشته باشیم.

جهت خرید سامسونگ a32 اینجا کلیک کنید

  • کافه گلدون