cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

 

امضای قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر کل خانواده را مجبور کرد که به عربستان سعودی نقل مکان کنند و به سختی تلاش کنند تا با یک فرهنگ بسیار متفاوت سازگار شوند.

این مورد ممکن است برای جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، سخت‌تر باشد، چراکه نوع لباس پوشیدن او و سبکی که برای ظاهر شدن در ملاءعام و شبکه‌های اجتماعی انتخاب کرده بسیار متفاوت با قوانین عربستان سعودی است. اما این مدل و اینفلوئنسر مجبور است خود را با آداب و رسوم سختگیرانه عربستان سعودی که کشوری مسلمان با قوانین بسیار سفت و سخت به ویژه برای زنان است، وفق دهد و در نوع لباس پوشیدنش تجدید نظر کند.

جورجینا با پوشیدن لباس معمولی ساده و گشاد که به عبا مشهور است در بین جمعیت دیده شده است. اما او جورجینا است و دلش خواست استایل شخصی خود را هم حفظ کند و آنطور که دلش می‌خواهد لباس بپوشد. اما نوع پوشش او ممکن است با قانون عفت عمومی کشور عربستان مغایرت داشته باشد.

 

منبع: https://khabarjoo24.com/56614/news/sports/دردسر-جدید-جریمه-سنگین-جورجینا-در-عر/

  • ۰۱/۱۱/۱۳
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی