cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

سریال آفتاب پرست یکی از جدیدترین سریال‌های کمدی تولید شده توسط برزو نیک نژاد است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. با توجه به این که بسیاری از کمدین‌های برتر سینما در این سریال حضور دارند، انتظار می‌رود که این سریال بتواند جوابگوی نیاز مخاطبان باشد. برزو نیک نژاد به عنوان یکی از کارگردان‌های معروف سینما و تلویزیون ایران است که کارنامه قابل دفاعی دارد. وی فعالیت خود را در سال‌های پایانی دهه 1380 آغاز کرد و جرقه کارنامه او مرتبط به دهه 1390 است. وی به عنوان دستیار کارگردان در سریال پایتخت توانست خود را به جامعه تلویزیون و سینما بشناساند.

دانلود قسمت آخر سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست با انتخاب بازیگران کمدی سعی کرده است تا بتواند یک مجموعه منحصر به فرد و کمدی را ایجاد کند. این سریال با بازی آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، باران کوثری، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی به عنوان یک سریال نسبتا درخشان شناخته می‌شود که در ادامه قصد داریم تا به بررسی کامل آن بپردازیم.

نویسنده و کارگردان سریال

برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان این سریال کارنامه بسیار درخشانی دارد، وی با سریال دردسرهای عظیم که در دو فصل تهیه و تولید شد توانست یکی از ماندگارترین ساخته‌های خود را به ثبت برساند که این امر باعث شد تا مسیر هموارتری برای ساخت سریال‌های طنز داشته باشد. در آثار نیک نژاد ژانر درام نیز دیده می‌شود اما در نهایت می‌توان گفت که این کارگردان دارای رزومه تولید سریال‌های کمدی است.

فیلم نامه سریال توسط امیر برادران نوشته شده است که برادران به عنوان یکی از نویسنده‌های توانمند کشور در تولید محصولات کمدی است. برادران در سریال در حاشیه، ساختمان پزشکان و… توانست توانایی خود را به اثبات برساند. با این حال می‌توان گفت که مجموعه سریال آفتاب پرست به عنوان یک تیم بزرگ و شناخته شده محسوب می‌شود. سریال تلاش می‌کند تا مخاطبان را به ادامه تماشای داستان ترغیب کند اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است. با نگاه کلی به داستان فیلم و سناریوی نگارش شده می‌توان گفت که سریال آفتاب پرست اساس ایده مشخصی که برای تماشاگران ایجاد ارزش کند، ندارد.

ستاره‌های بی‌فروغ

همان‌طور که بیان شد سریال آفتاب پرست دارای بازیگران متعدد زیادی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، باران کوثری، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم قربانی، غلامرضا نیکخواه و گوهر خیراندیش اشاره کرد. همگی بازیگران معرفی شده در این لیست دارای توانمندی زیادی هستند. بنابراین می‌توان گفت که انتظار می‌رفت این سریال بتواند در زمینه تولید یک محصول کمدی بسیار عالی عمل کند.

با این حال با وجود فیلمنامه این محصول می‌توان گفت که بازیگران نمی‌توانند به شکل ایده‌ال به شکل گیری داشتن کمک کنند. شاید به جرات بتوان گفت که مشکل اساسی این سریال، هنرنمایی بازیگران آن نیست. وجود فیلمنامه ناقص باعث خلق ایده‌های جذاب در داستان سریال نشده است. شوخی‌های شکل گرفته در این سریال بسیار سطحی هستند و مضحک به نظر می‌رسند. شاید در کنار سریال ساخت ایران 3 بتوان گفت که سریال آفتاب پرست یکی از معدود سریال‌هایی است که در شبکه نمایش خانگی و در ژانر کمدی ساخته شده است و مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته است.

در وصف شوخی‌های این سریال می‌توان گفت که سریال آفتاب پرست نه تنها چنگی به دل نمی‌زند بلکه دارای شوخی‌های سطحی و قابل پیش بینی است. در حالی که بسیاری از سریال‌های ساخته شده نیک نژاد دارای روند مشخص و سطح کیفی بالا هستند. هر کدام از تیکه‌های سریال به گونه‌ای است که شبیه به یک ویدیوی کوتاه اینستاگرامی خنده‌دار است که نمی‌تواند داستان اصلی را به شکل قابل توجهی پیش ببرد.

  • ۰۱/۱۲/۱۴
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی