cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت آخر سریال مهمونی

کارگردان مهمونی کسی نیست جز ایرج طهماسب که به عنوان بازیگر، صداپیشه و عروسک گردان شناخته می‌شود که کارهای وی مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها قرار دارد. ایرج طهماسب از جمله کسانی است که دارای تحصیلات کافی در زمینه تئاتر و هنر است و به همین دلیل سعی کرده است تا آثار خود را بر طبق یک سری اصول و مفاهیم پایه‌ای برپا کند. یکی از نقاط قوت کارهای ایرج طهماسب مربوط به مدرسه موش‌هاست که به کمک مرضیه برومند انجام شده است. عروسک گردانی ایرج طهماسب در این مجموعه به عنوان نقطه عطف موفقیت وی بوده است.

شاید جالب باشد بدانید که مردم عادی، ایرج طهماسب را با پروژه کلاه قرمزی و پسر خاله به یاد می‌آورند. پروژه‌ای که در میان افراد به ویژه خانواده‌ها بسیار محبوب است و در حال حاضر کسی نتوانسته است عین آن را بسازد. وجود دو دهه حضور فعال کلاه قرمزی و دوستانش در دل خانواده‌های ایرانی باعث محبوبیت ایرج طهماسب در بین مخاطبان شده است. همچنین حمید جبلی که یادآور شخصیت کلاه قرمزی و پسرخاله در ذهن بسیاری از مخاطبان است. ایرج طهماسب بعد از موفقیت در این پروژه‌ها سعی کرد تا بتواند با مجموعه عروسکی مهمونی وارد دل خانواده‌های ایرانی شود.

مجموعه عروسکی مهمونی در تاریخ 1 فروردین ماه سال 1401 به عنوان یک نمایش خانگی از نماوا پخش شد. شاید افراد پس از مشاهده قسمت اول این مجموعه انتظارات خود را برآورده نشده می‌دیدند و به دلیل محبوبیت ایرج طهماسب، کسی جرات بیان آن را نداشت. حال که با گذشت چندین قسمت از این مجموعه می‌توان نقدهای بهتری را به آن داشت لذا پس بهتر است تا پایان این نقد همراه ما باشید.

بچه؛ شخصیت پرمخاطب مهمونی

باید بدانید که در مجموعه مهمونی 7 عروسک وجود دارند که هر کدام خصیصه‌های خاصی را از خود بروز می‌دهند. دیالوگ‌های مختلف هر عروسک باعث جذابیت برنامه مهمونی شده است. دو شخصیت جذاب در مهمونی وجود دارد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان در شبکه اجتماعی قرار گرفته است. بچه و بشه به عنوان شخصیت‌های محبوب هستند که بسیار پرطرفدارند. شخصیت پشه را این گونه تعریف کرده‌اند که خون هر فردی را بمکد تا بتواند حس و حال همان فرد را به مرحله اجرا در آورد. حال می‌خواهد آن فرد عبوس باشد یا عاشق. بیان اظهارات متفاوت بچه باعث خاص بودن این کاراکتر شده است. بچه در عین حال که رفتارهای کودکانه از خود نشان می‌دهد، بسیار شکمو، مهربان و لوس است که این باعث شده است تا در کنار بددهنی‌هایی که دارد بسیار جذاب به نظر برسد.

در مورد بدهنی شخصیت بچه سازندگان این مجموعه بیان می‌دارند که مهمونی به منظور سرگرم کردن کودکان به تنهایی ساخته نشده است و با توجه به مورد گفته شده شخصیت پردازی بچه مناسب به نظر می‌رسد. بچه در همین حد و اندازه که به راحتی حرف خود را می‌زند رک محسوب می‌شود. شخصیت وی به گونه‌ای است که می‌تواند به آسانی از حق خود دفاع کند. ایرج طهماسب با آوردن شخصیت بچه به نوعی به اشائه چنین رفتارهایی در جامعه دامن می‌زند. شاید بتوان یک مقایسه کلی بین شخصیت بچه و کلاه قرمزی داشت که تا چه اندازه نقطه مخالف یکدیگر قرار دارند.

  • ۰۱/۱۲/۱۴
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی