cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

۲۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. زمانی که وب سایتی طراحی می کنید، برای دیده شدن توسط موتورهای جستجو و در نتیجه نمایان شدن در نتایج جستجو کاربران، می بایستی اصول و قوانینی را رعایت کنید که به طور مستمر به روز رسانی می شوند.

 

 

اکثر این موارد در قالب الگوریتم های گوگل تعریف می شوند که در خدمات سئووب به تمامی این موارد توجه خواهد شد تا وب سایت شما به بهترین شکل به موتورهای جستجو معرفی شوند. هدف نهایی از خدمات سئو، نشان دادن وب سایت شما به کاربران است که در نتیجه به افزایش ترافیک و بهبود رتبه سایت شما در گوگل منجر خواهد شد.

 

منبع: https://3eoweb.ir/سئو-سایت/

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

خواندن این مطلب راهنما، برای تمام وبمسترها توصیه می‌شود. شما با بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو کردن سایت خود، می‌توانید هم از نظر گوگل و سایر Search Engineها، متناسب و بدون مشکل به نظر بیایید هم تجربه کاربری لذت‌بخشی برای بازدیدکنندگان خود بسازید. با سئووب همراه باشید تا این راهنمای جامع و کامل درباره بهینه‌سازی موتورهای جستجو را شروع کنیم.

با رعایت کردن نکاتی که در این مطلب به آنها می‌پردازیم، شانس دیده شدن سایت خود را در صفحات اول جستجو و حتی لینک‌های اول بالا می‌برید. اما مطمئن باشید هیچ حرکت میانبر یا نکته جادویی‌ای وجود ندارد که با یک تکنیک شما را به صدر نتایج جستجوی گوگل برساند. همه چیز به پشتکار، تکرار، تمرین و به روز نگه داشتن وب سایت مربوط می‌شود. هرچه بیشتر اصول بهینه‌سازی موتورهای جستجو را رعایت کنید، کار را برای ربات‌های کرولر گوگل آسان‌تر می‌کنید تا بهتر محتوای وب سایت شما را متوجه شوند.

برای دریافت آموزش سئو رایگان اینجا کلیک کنید.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

فصل پاییز و زمستان بهترین فصل برای تهیه انواع ترشی در خانه است و یکی از محبوب‌ترین ترشی‌های این فصل ترشی لیته است. ترشی لیته با ترشی بادمجان متفاوت است. در ترشی بادمجان از بادمجان درسته برای تهیه ترشی استفاده می‌شود در صورتی که در ترشی لیته بادمجان کامل خرد می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با طرز تهیهٔ این ترشی بی‌نظیر آشنا شوید.

https://acas.media/7444/طرز-تهیه-ترشی-لیته-سبزی%e2%80%8c%e2%80%8cدار/


 

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

همه ما برای یک بار هم که شده در صحبت‌های محاوره با دوستان و آشنایان داستان‌هایی راجع به قوانین شنیده‌ایم که وقتی کمی با خودمان فکر کرده‌ایم، متوجه شده‌ایم که این داستان‌ها همگی زاییده تخیلات گوینده است و اصلا با عقل جور در نمی‌آید. داستان‌هایی که سال‌هاست دهان به دهان چرخیده است و حتی به اشتباه در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی به نمایش درآمده و حالا هر چه قدر هم شما با استدلال و ماده قانونی برای اثبات این داستان‌های تخیلی عامیانه تلاش کنید به نتیجه نخواهید رسید. چون این داستان‌ها با گذشت زمان و تکرار مداوم آن در فرهنگ و رسانه‌ها در ذهن مردم عادی و گاهی برخی از افراد تحصیلکرده و حتی افراد حقوقی فرو رفته که بیرون آوردن آن کار راحتی نیست. هر چند که دایره این باورهای غلط حقوقی بسیار وسیع است اما ما در این گزارش که به سه قسمت تقسیم شده است سعی کرده‌ایم شما را با معروف‌ترین آنها آشنا کنیم و داستان و قانون درست را برای شما تعریف کنیم.

منبع: https://acas.media/8018/باورهای-غلط-درباره-دیه-،-گواهینامه،-اج/


 

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

شیوه استخدام تکنسین الکترونیک

 

 

بکارگیری نظریه برق و علوم مرتبط با آن برای آزمایش و اصلاح ماشین‌آلات عملیاتی یا توسعه برق و تجهیزات کنترل و مدارهای برقی در کارخانه‌ها و آزمایشگاه‌های صنعتی یا بازرگانی (این افراد معمولاً زیر نظر گروه مهندسی کار می‌کنند).

عناوین شغلی مشابه و مرتبط با تکنسین مهندسی برق
تکنسین الکترونیک (Electronics Technician)
تکنسین مهندسی (Engineering Technician)
تکنسین تست (Test Technician)
تکنسین نوسازی (Refurbish Technician (Refurb Tech))
تکنسین تست الکترونیکی (Electronics Test Technician)

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

شیوه استخدام تکنسین فنی

 

 انجام فعالیت‌های اجرایی (اعم از ساخت، تعمیر، تعویض، نصب و ....)

-          ترسیم نقشه‌های فنی مقدماتی، اجرایی و کارگاهی

-          انجام آزمایشات تشخیصی و کنترل فنی

-          همکاری در اجرای بازرسی فنی

-          انجام فعالیت‌های مربوط به نگهداری تاسیسات و تجهیزات فنی و مهندسی و رفع اشکالات جزئی آنها

-          کاربا دستگاه‌ها و انجام عملیات مورد نیاز برای قطعات کاری و یا فضای آزمایشگاهی زیر نظرکارشناسان و    

            کاردانان فنی و مهندسی

-          آماده سازی دستگاه‌ها برای آزمایش و تمیز نمودن آن پس از آزمایش

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

حتماً شما هم تصاویری که روی شیشه برخی فروشگاه‌ها چسبیده شده است را دیده‌اید و یا به استیکر خودرو دیجی کالا وقتی به درب منزل شما برای تحویل کالا آمده است، دقت کرده‌اید. نامی که در حرفه چاپ و تبلیغات به این تصاویر داده می‌شود، استیکر است. استیکر یا وینیل یا لیبل، یک لایه نازک ولی مقاوم از جنس pvc‌ است که با اهداف تبلیغاتی یا تزیینی بر روی اکثر سطوح مانند دیوار، پلاستیک، فلز، شیشه، چوب،MDF، گچ و ... قابل چسباندن است. استیکر کاربردهای زیادی در حوزه تبلیغات تجاری برای معرفی انواع محصولات غذایی، شوینده‌ها و کالاهای مختلف دارد. همچنین از استیکرها بر روی درب شیشه‌های ورودی، دیوارها، کف یا سقف شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای معرفی محصولات و خدمات آنها به وفور استفاده می‌شود. علاوه بر این از استیکر برای زیباسازی دکوراسیون منازل هم می‌توان به خوبی استفاده کرد و طرح‌ها و نماهای زیبایی را با قیمت ارزان ایجاد کرد. اگر شما هم به دنبال طراحی برچسب روی شیشه مغازه خود هستید و یا می‌خواهید به جای کاغذ دیواری در خانه خود از استیکرهای زیبا استفاده کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

چاپ وینیل چیست؟

چاپ وینیل یا همان چاپ استیکر نوعی فناوری چاپ است که توسط دستگاه‌های چاپ پیشرفته مانند اکوسالونت بر روی یک لایه نازک از pvc انجام می‌شود. این نوع چاپ بسیار با کیفیت بوده و قابل شستشو است. اندازه چاپ وینیل طوری است که می‌تواند ابعاد کوچک مانند برچسب یک شیشه مربا تا تبلیغاتی را که بر روی یک قطار نصب می‌شود، پشتیبانی ‌کند. در ادامه با ما باشید تا در مورد انواع استیکر و کاربردهای آن بیشتر بدانید.

برای دریافت قیمت چاپ استیکر اینجا کلیک کنید

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

کارت ویزیت شفاف طلاکوب

جنس کارت : 

جنس کارت‌های ویزیت پی‌وی‌سی شفاف طلاکوب، انعطاف پذیری بالایی دارد و به صورت شیشه‌ای و یا شفاف مات قابل انتخاب است. این کارت‌های ویزیت PVC در برابر آب، تعریق و شکنندگی مقاوم می‌باشند.

 

 


چاپ کارت :

چاپ این نوع از کارت‌های PVC به صورت دیجیتال ۴ رنگ و با کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود و به دلیل شفاف بودن این کارت‌های ویزیت، تنها امکان چاپ در یک طرف کارت وجود دارد.

در کنار چاپ امکان طلاکوب کارت وجود دارد و می‌توانید بخشی از طرح یا تمامی آن را به صورت طلاکوب روی کارت شفاف مات یا شیشه ای اجرا کنید

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

پپرومیا هندوانه ای گیاه علفی همیشه سبز و با رشد کند است و دارای برگ های خاص با طرح هندوانه?( برگ های سبز رنگ با خطوط سفید رنگ) می باشد.

زمانی که این گیاه به گل می رود کیفیت برگ ها و زیبایی گل های آن کمتر می شود.

گلهای آن به شکل شاتون هستند و با حذف ساقه های گل دهنده می‌توان گیاه را به طورمرتب به حالت رویشی و نونهالی مشاهده کرد.

منبع: https://cafegoldoon.com/نکات-مهم-در-نگهداری-و-درمان-مشکلات-پپرو/نگهداری-گیاهان-آپارتمانی/

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

 

امروزه می‌توان از گیاهان دور کننده حشرات به عنوان یک سد طبیعی در برابر حشرات استفاده کرد.

زیرا این گیاهان فراری دهنده حشرات فاقد ترکیبات مضر و آسیب زا برای سلامت انسان هستند.

همچنین از نظر اقتصادی به صرفه بوده و به راحتی قابل دسترس هستند.

گاهی رایحه قوی و طبیعی این گیاهان باعث دفع حشرات شده و گاهی سوزاندن و دود کردن برگ‌هایشان در دفع حشرات موثر هستند.

 

منبع: https://cafegoldoon.com/آشنایی-با-انواع-گیاهان-دور-کننده-حشرات/نگهداری-گیاهان-آپارتمانی/

  • کافه گلدون