cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

همه ما برای یک بار هم که شده در صحبت‌های محاوره با دوستان و آشنایان داستان‌هایی راجع به قوانین شنیده‌ایم که وقتی کمی با خودمان فکر کرده‌ایم، متوجه شده‌ایم که این داستان‌ها همگی زاییده تخیلات گوینده است و اصلا با عقل جور در نمی‌آید. داستان‌هایی که سال‌هاست دهان به دهان چرخیده است و حتی به اشتباه در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی به نمایش درآمده و حالا هر چه قدر هم شما با استدلال و ماده قانونی برای اثبات این داستان‌های تخیلی عامیانه تلاش کنید به نتیجه نخواهید رسید. چون این داستان‌ها با گذشت زمان و تکرار مداوم آن در فرهنگ و رسانه‌ها در ذهن مردم عادی و گاهی برخی از افراد تحصیلکرده و حتی افراد حقوقی فرو رفته که بیرون آوردن آن کار راحتی نیست. هر چند که دایره این باورهای غلط حقوقی بسیار وسیع است اما ما در این گزارش که به سه قسمت تقسیم شده است سعی کرده‌ایم شما را با معروف‌ترین آنها آشنا کنیم و داستان و قانون درست را برای شما تعریف کنیم.

منبع: https://acas.media/8018/باورهای-غلط-درباره-دیه-،-گواهینامه،-اج/


 

  • ۰۰/۰۷/۲۸
  • کافه گلدون

نظرات (۱)

آره واقعا

بیشترشون پایه و اساس ندارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی