cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت میله ارت

قیمت میله ارت

میله ارت نوعی الکترود است که در سیستم ارتینگ استفاده می‌شود. الکترود این میله یک عنصر رسانا است که مستقیماً در زمین مدفون می‌شود و جریان اضافی برق را به سمت زمین هدایت می‌کند؛ به همین دلیل باید از جنس فلز باشد و از آنجایی که باید برای مدت طولانی مدفون شوند، باید در برابر خوردگی نیز مقاوم باشند.

خرید و لیست قیمت کلمپ ارت

میله ارت از مواد مختلف و در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه و تولید شده است؛ لذا می‌تواند به شکل صفحات، حلقه‌ای در اطراف سازه (معروف به ارتینگ نوع B) یا به عنوان میله زمین باشند. میله ارت از آلیاژ فلزهایی مانند مس، فولاد گالوانیزه و استنلس استیل تهیه می‌شود. این محصول از جنس مس دارای مقاومت الکتریکی کم هستند و نسبت به خوردگی مقاومت بالا دارند. میله‌ ارت استنلس استیل دارای عمر طولانی هستند و نسبت به ضربه و خوردگی مقاومت کمتری دارند.

میله ارت از جنس فولاد گالوانیزه برای هدایت الکتریکی کم ظرفیت هستند و مقاومت بالا در مقابل خوردگی دارند. این میله‌ها از فولاد با ترکیب بسیار کم کربن تهیه می‌شوند و دارای استحکام بالا هستند و به صورت گالوانیزه گرم ساخته شده‌اند. این میله‌ها هزینه کمتری نسبت به مس دارند، اما کمترین مقاومت در برابر خوردگی و رسانایی الکتریکی و انتقال جریان را دارند.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

اهمیت استفاده از سیم ارت در ساختمان

 

سیم ارت به معنای سیم اتصال به زمین است و کاربرد اصلی این سیم ممانعت از برق گرفتگی می باشد. به طور کلی سیم کابلی است که به طور تقریبی در تمامی دستگاه ها و تجهیزات الکتریکی وجود دارد.

در واقع امکان نشت جریان اتفاقی است که در بسیاری از مدارات الکترونیکی وجود دارد و در مواردی این نشتی توسط بدنه های فلزی و یا قطعات هادی دیگر به قسمت های سطحی لوازم برقی می رسد و به همین علت با لمس یک وسیله مقداری جریان الکتریسیته به بدن انسان منتقل می شود که این اتفاق در مواردی باعث برق گرفتگی و یا آسیب رسیدن به آن وسیله می شود. کابل ارت با انتقال نشتی جریان برق به زمین از برق گرفتگی و آتش سوزی جلوگیری می نماید.

 

به همین علت لازم است برای کاربری بیشتر و بهتراز لوازم الکتریکی حتما از سیم ارت به کار گرفته شود.

کابل ارت امروزه در صنایع مختلف استفاده می شود و در صنایع مسکونی نیز گاها از آن استفاده می شود.

هرجا سخنی از اتصال به زمین در مورد دستگاه های الکترونیکی باشد، الزاماً به این معنی نیست که باید یک سیم از دستگاه به زمین متصل شود.

 

یک دستگاه الکترونیکی هنگام روشن کردن، نیازمند برق منفی و مثبت است. برق مثبت همان سیمی است که دارای ولتاژ و آمپر بوده و به ورودی مدار متصل می شود، در مقابل سیم منفی دارای هیچ نوع برقی نیست و به خروجی مدار (خروجی برق) متصل می شود تا برق از مثبت به منفی برود، که در این حالت دستگاه برقی می تواند کار کند، زیرا بایستی برق جریان پیدا کند و بدون اتصال سیم منفی جریان برق برقرار نمی شود. به سیم منفی هم در واقع سیم اتصال به زمین یا همان کابل ارت گفته می شود.

سفارش چاپ آنلاین...

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت آخر سریال جیران

 

بازیگران سریال جیران
امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، مریلا زارعی، الهام نامی، پاشا جمالی، رویا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی، هومن برق نورد، کتانه افشاری نژاد، مرتضی اسماعیل کاشی، مهدی کوشکی، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی

خلاصه داستان
سریال جیران یک سریال عاشقانه‌ و تاریخی است که مرتبط با 6 سال از زندگی ناصرالدین شاه است. می‌دانید که ناصرالدین شاه قاچار چهارمین پادشاه این سلسله بوده است. دوران زندگی و مرگ امیرکبیر و صدراعظم شدن میرزا آقاخان نوری در این دوره رخ می‌دهد. وجود تم عاشقانه نیز در این سریال دیده می‌شود که بسیار هیجان انگیز است. داستان آشنایی و عشق شاه با دختر روستایی به نام خدیجه که باعث ایجاد اتفاقات جذاب شده است.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی
24 بهمن ماه 1400

نقد و بررسی سریال جیران
حسن فتحی به عنوان کارگردان سریال جیران بعد از موفقیت در ساخت سریال شهرزاد سعی کرد تا بتواند یک سریال موفق دیگر را تولید کند. سبک و سیاق سریال‌های تاریخی و عاشقانه مورد توجه بسیاری از بینندگان قرار دارد. حسن فتحی بعد از ساخت سریال شهرزاد به دنبال ساخت فیلم سینمایی مست عشق رفت تا بتواند موضوع مولانا را به تصویر بکشد. به دلیل حواشی زیادی که برای این فیلم ایجاد شد همچنان نتوانست به اکران برسد.

فتحی بعد از ناکام ماندن در این سوژه به سراغ تولید فیلم جیران رفت. سریال جیران با داشتن بازیگران محبوب زیادی نتوانست انتظارات را تا حدود زیادی مرتفع کند. شاید بتوان گفت که قسمت‌های اول این سریال به دلیل داشتن ضعف‌های مفرط در فیلمنامه نتوانست به عنوان یک آثار موفق خود را نشان دهد. شاید از همین حالا بتوان گفت که سریال جیران به عنوان یک شکست در کارنامه حسن فتحی ثبت می‌شود. در این بخش از مقاله قصد داریم تا سریال جیران را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

دانلود سریال یاغی

بازیگران سریال یاغی

طناز طباطبایی، پارسا پیروزفر، علی شادمان، الیکا ناصری، امیر جعفری، مه لقا باقری مهدی حسینی نیا، نیکی کریمی، جواد خواجوی، آبان عسکری، فرهاد اصلانی

خلاصه داستان

یاغی یکی از سریال‌های تولید شده محمد کارت به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی است که به عنوان یک مجموعه نمایش خانگی شناخته می‌شود. سریال یاغی در 30 قسمت تولید شده است که در روزهای 5شنبه به صورت هفتگی منتشر می‌شود. داستان سریال در مورد پسر جوانی به نام جاوید است که در پایین شهر زندگی می‌کند. ولی به دلیل داشتن استعداد زیاد در کشتی توانست در مسابقات محلی پیروز شود.

جاوید به دلیل استعداد نابی که در کشتی داشت، با سرمایه گذاری یک مرد غریبه توانست یک قهرمان جهانی شود. او عاشق دختری به نام ابرا می‌شود که مدتی قبل در محله آنها زندگی می‌کند. عشق و عاشقی باعث ایجاد داستان و ماجرای جدیدی می‌شود.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

29 اردیبهشت 1401

نقد و بررسی سریال یاغی

یکی از سریال‌های محبوب در میان طرفداران فیلم و سریال ایرانی، سریال یاغی است که به عنوان یک مجموعه جذاب شناخته می‌شود که نکات قوی زیادی دارد. این مجموعه به عنوان یک کار موفق است که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. محمد کارت به عنوان کارگردان این سریال با ساخت فیلم شنای پروانه توانست نشان دهد که در کار خود تبحر زیادی دارد. در این بخش قصد داریم تا به نقد و بررسی سریال یاغی بپردازیم. اگر از طرفداران این سریال هستید، بهتر است تا پایان همراه ما باشید.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرجو24، با یک تست نقاط ضعف و قوت جالب تنها با انتخاب پروانه مورد علاقه تان آشنا شده و یک نقطه ضعف و یک نقطه قوت از شخصیت تان را کشف کنید.

در این مطلب با یک تست نقاط ضعف و قوت آشنا خواهید شد که برای آن تنها کافیست یکی از شش پروانه ای که در زیر مشاهده می کنید را انتخاب کنید.

تست نقاط ضعف و قوت با انتخاب پروانه

پروانه ها موجودات زیبایی هستند که بهار را حتی لذت بخش تر می کنند. آنها نمادی از آزادی و استقلال هستند. این موجودات زیبا همچنین گاهی به عنوان پیامی از سوی فرشتگان و یا عزیزان از دست رفته نیز در نظر گرفته می شوند. رنگ های زیبای آنها می تواند چیزهای زیادی به ما بگوید و از آن عجیب تر آنکه با انتخاب یک پروانه در طرح و رنگ خاص، نکاتی از شخصیت شما نیز افشا می شود.

حساس و مبتکر

این تست جالب رو انجام بده تا نقاط ضعف و قوتت با انتخاب یکی از این پروانه های زیبا مشخص بشه + عکس8

پروانه شماره ۱

اگر این پروانه ظریف را انتخاب می کنید، پس شخصی حساس و زود رنج هستید.شما به شدت حساس هستید و هر چیزی، سریع می تواند در شما واکنش ایجاد کند. ولی با این حال جنبه مثبت تان در این است که ویژگی مذکور موجب شده تا خلاق و مبتکر باشید. همیشه دارای ایده ها و پروژه هایی هستید که از نظر مردم جالب است. به همان نسبت که از توجه مردم به خودتان لذت می برید، به همان نسبت نیز به سرعت خسته می شوید. نیاز دارید تا حد ممکن اغلب با خودتان خلوت کنید تا دوباره شارژ شوید.

  • کافه گلدون
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرجو24، استوری شبانه علی کریمی جنجال آفرین شد! + عکس

علی کریمی، چهره مطرح فوتبال در صفحه مجازی خود خواستار کمک و خون‌رسانی برای مردم سیستان و بلوچستان شد.

علی کریمی، چهره مطرح فوتبال که مواضع اخیرش درباره اعتراضات مردمی خبرساز شده، در صفحه مجازی خود خواستار کمک و خون‌رسانی برای مردم سیستان و بلوچستان شد.

  • کافه گلدون