cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرجو24، با یک تست نقاط ضعف و قوت جالب تنها با انتخاب پروانه مورد علاقه تان آشنا شده و یک نقطه ضعف و یک نقطه قوت از شخصیت تان را کشف کنید.

در این مطلب با یک تست نقاط ضعف و قوت آشنا خواهید شد که برای آن تنها کافیست یکی از شش پروانه ای که در زیر مشاهده می کنید را انتخاب کنید.

تست نقاط ضعف و قوت با انتخاب پروانه

پروانه ها موجودات زیبایی هستند که بهار را حتی لذت بخش تر می کنند. آنها نمادی از آزادی و استقلال هستند. این موجودات زیبا همچنین گاهی به عنوان پیامی از سوی فرشتگان و یا عزیزان از دست رفته نیز در نظر گرفته می شوند. رنگ های زیبای آنها می تواند چیزهای زیادی به ما بگوید و از آن عجیب تر آنکه با انتخاب یک پروانه در طرح و رنگ خاص، نکاتی از شخصیت شما نیز افشا می شود.

حساس و مبتکر

این تست جالب رو انجام بده تا نقاط ضعف و قوتت با انتخاب یکی از این پروانه های زیبا مشخص بشه + عکس8

پروانه شماره ۱

اگر این پروانه ظریف را انتخاب می کنید، پس شخصی حساس و زود رنج هستید.شما به شدت حساس هستید و هر چیزی، سریع می تواند در شما واکنش ایجاد کند. ولی با این حال جنبه مثبت تان در این است که ویژگی مذکور موجب شده تا خلاق و مبتکر باشید. همیشه دارای ایده ها و پروژه هایی هستید که از نظر مردم جالب است. به همان نسبت که از توجه مردم به خودتان لذت می برید، به همان نسبت نیز به سرعت خسته می شوید. نیاز دارید تا حد ممکن اغلب با خودتان خلوت کنید تا دوباره شارژ شوید.

  • ۰۱/۰۷/۱۴
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی