cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت آخر سریال راز بقا

شاید به جرات بتوان گفت که سعید آقاخانی در انتخاب نویسنده سریال راز بقا بسیار هوشمندانه عمل کرده است چرا که وفایی به عنوان یک نویسنده خوش ذوق شناخته می‌شود که برای اولین بار فعالیت خود را در نگارش سریال شوخی کردم در سال 1392 آغاز کرد. او پس از فعالیت در این سریال وارد نگارش سریال در حاشیه شد تا به سر زبان‌ها بیفتد. همکاری وی با امیرمهدی ژوله نیز به عنوان نقطه عطف وی محسوب می‌شود.

در سریال نون خ نیز وفایی به عنوان یک عنصر کلیدی در تولید محتوای جذاب شناخته می‌شود. همکاری موفقیت آمیز وی با سعید آقاخانی به گونه‌ای پیش رفت که در سریال راز بقا همکاری مجدد شکل گرفت. این چالش جدید برای امیر وفایی به عنوان یک چالش جدی شناخته می‌شود. اما توانمندی وی باعث شد تا به راحتی بتواند از پس کار برآید. ترکیب آقاخانی و وفایی به عنوان یک ترکیب بسیار جذاب شناخته می‌شود که می‌تواند مدت زمان زیادی بیننده را بخنداند.

فیلمنامه راز بقا به شدت ساده است و داستان سریال از جایی آغاز می‌شود که رحیم تصمیم می‌گیرد تا برای کسب درآمد در یک مسابقه بوکس به شکل غیرقانونی شرکت کند. او با همکاری هم محله‌های خود یعنی ایرج در این مسابقات حضور پیدا می‌کند. تصاویر وی در مسیر برگشت مسابقه باعث ایجاد یک رابطه عاشقانه می‌شود چرا که رحیم با بیتا تصادف می‌کند. فیلمنامه نگارش شده به شکل سرراست و بی‌ادعاست. وجود شوخی‌های لحظه‌ای به عنوان پایه و اساس فیلم شناخته می‌شوند.

نقطه ضعف فیلمنامه کجاست

شاید بتوان گفت که بزرگ‌ترین مشکل فیلمنامه راز بقا که چندان به چشم نمی‌آید، شخصیت پردازی آن است. سریال به گونه‌ای نگارش شده است که به بازیگران نقش‌های اصلی و فرعی فرصت زیادی می‌دهد تا بتوانند خود را در سریال به معرض نمایش بگذارند. شخصیت‌های سریال در عین سادگی می‌توانند با شوخی‌های سطحی بیننده را به شکل قابل توجهی بخندانند. این موضوع باعث می‌شود تا بتوان گفت که سریال راز بقا توانسته است در جذب بیننده بسیار عالی عمل کند. مشکل شخصیت‌های سریال به گونه‎‌ای نیست که بتوان ویژگی‌های مثبت آن را نادیده گرفت. این سریال همان رویکردی را دنبال می‌کند که بخش اول یک سریال یا فیلم سینمایی در شبکه‌های جهانی دنبال می‌کند. وظیفه یک سریال کمدی خندان مخاطبان خود است که سعید آقاخانی و امیر وفایی توانسته است این کار را به خوبی انجام دهند.

  • ۰۱/۱۲/۱۴
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی