cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

خرید کلمپ ارت از تک ارت

 

شاید از خود بپرسید کلمپ ارت چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ انواع آن کدام اند؟ مزایای استفاده از این محصول کدام است؟کلمپ ارت به قطعاتی که نقش نگهدارنده و یا اتصال دهنده در سیستم ارتینگ را داشته باشند کلمپ ارت گفته می شود. کلمپ ارت نگهدارنده هایی هستند که سیم ها و یا تسمه هایی که در سیستم ارتینگ وجود دارند را نسبت به محل استفاده‌ی آنها، در جای مناسب خود و با فشاری مناسب نگه میدارند. جنس کلمپ‌ ارت نسبت به نوع استفاده و مقدار فشاری که به آن‌ها وارد میشود مختلف است. عموما کلمپ‌ ارت از جنس برنج ساخته میشود. با این حال کلمپ‌ ارت مناسب برای استفاده باید از چند فاکتور بسیار مهم در کیفیت پیروی کند. 

 

 

اولین فاکتور مهم در کیفیت کلمپ‌‎ ارت و صاعقه گیر، کیفیت متریال مصرفی آن‌ها میباشد. استفاده نامناسب و بی کیفیت، علاوه بر تغییر شکل ظاهری، از فاکتور‌های مهمی، چون هدایت الکتریکی درست، سختی و انسجام مولکولی مناسب نیز تبعیت نخواهد کرد.انواع کلمپ ارتکلمپ ارت مسی در رابطه با کلمپ ارت مسی باید اشاره کنیم که ابتدا باید با تسمه های مسی و کاربرد های آن ها آشنا شوید. در سیستم های ارتینگ و صاعقه گیر ها یکی از هدایت کننده های پر مصرف تسمه های مسی می باشند. اغلب در هادی های ارت و هادی های نزولی تسمه های مسی کاربرد دارند. این تسمه ها معمولا از خلوص بالای 99 درصد برخودار می باشند به همین دلیل برای هدایت الکتریکی بسیار مناسب می باشند. با وجود مشکل سولفاته شدن و قیمت بالای تسمه ها اغلب در هادی نزولی از تسمه های فولادی ضد زنگ استفاده می نمایند.  کلمپ‌ ارت مسی دارای انواع مختلفی می باشند که از جمله آن ها می توان کلمپ ارت مسی تسمه به سیم ، کلمپ ارت مسی تسمه و سیم و میله ارت، کلمپ ارت مسی تسمه به میله ارت را نام برد که در ادامه بیشتر ان ها را بررسی خواهیم کرد.

    • ۰۱/۱۲/۱۳
    • کافه گلدون

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی