cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

خرید گلگسی a71 از اوبو

 

گوشی موبایلگلگسی a71  دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت یکی از گزینه‌های سطح بالای بین گوشی‌های موبایل میان رده است که جزو جدیدترین محصولات سامسونگ هم به حساب می‌آید. همانطور که می‌دانید سامسونگ یکی از شناخته‌شده‌ترین و قابل اعتمادترین برندها در عرصه تولید گوشی‌های موبایل که همواره سعی می‌کند ویژگی‌های گوشی‌های موبایل خود را متناسب با نیاز و علاقه روز کاربران ارتقا دهد.

گوشی موبایل سامسونگ مدلگلگسی a71  نیز یکی از محصولاتی است که علاوه بر طراحی خاص، از ویژگی‌های کاربردی جالب توجهی نیز بهره برده است. می‌توان گفت با وجود این که مدت زمان زیادی از ارائه این گوشی نمی‌گذرد، اما این مدل تبدیل به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در لیست گوشی‌های موبایل میان رده شده است. در ادامه به بررسی عمیق‌تر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی ممتاز می‌پردازیم.

طراحی گوشی موبایل سامسونگ  گلگسی a71 

طراحی Galaxy A7 را می‌توان جذاب و نسبتاً ساده دانست. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است. هر چند که قاب پلاستیکی از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیست؛ اما در عوض باعث شده که این گوشی سبک وزن باشد. گلکسی A7 در 4 رنگ جذاب نقره‌ای، آبی، مشکی و صورتی در اختیار کاربران قرار گرفته است. در هر یک از این رنگ‌ها روی قاب پشتی گوشی خطوط موربی طراحی شده که شبیه به برش‌های الماس مانند است. علاوه بر این شیارهای ظریفی نیز به صورت عمودی روی قاب پشتی طراحی شده‌اند که از فاصله نزدیک و در مقابل نور قابل مشاهده هستند.

طراحی دوربین گوشی موبایل سامسونگ مدلگلگسی a71  مانند همان ترندی است که در اکثر گوشی‌های جدید سامسونگ می‌بینیم؛ یعنی طراحی فلش و لنز‌های دوربین در یک قاب مستطیلی مشکی رنگ. بنابراین دوربین 4 گانه این گوشی نیز در این قاب عمودی در قسمت سمت چپ پنل پشتی جای گرفته‌اند.

  • ۰۰/۰۸/۱۳
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی