cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد.

کافه گلدون دارای یک تیم متخصص و جوان از رشته‌های مختلف بوده که در زمینه شناخت گل و گیاه فعال‌اند و منبعی عالی برای کسانی که می‌خواهند گل و گیاه آپارتمانی و خانگی داشته باشند محسوب می‌شود. تیم تخصصی کافه گلدون در حوزه‌های مدیریت مختلف کسب و کار، کشاورزی، بازاریابی، روانشناسی و معماری فعالیت دارد و به عنوان یک سایت تخصصی محسوب می‌شود.

 

نگاهی به وب سایت کافه گلدون

کافه گلدون به عنوان اولین فروشگاه گل و گیاه آنلاین دارای مجوز کشوری از اتحادیه کسب و کارهای مجازی است و به عنوان اولین وب سایت گل و گیاه محسوب می‌شود که دارای جواز کسب است. این وب سایت دارای محصولات خانگی متنوع بوده که شما را از داشتن گل و گیاه خانگی بی نیاز می‌کند و شامل دسته بندی‌های مختلف است.

وب سایت کافه گلدون به دلیل حسن فعالیت خود و خدماتی که ارائه می‌دهد موفق به دریافت جایزه مردمی برنامه تلویزیونی میدون شده است. فعالیت گسترده کافه گلدون به عنوان اولین وب سایت دارای مجوز کشوری از اتحادیه کسب و کار مجازی ؛ به گونه‌ای است که توانسته است تمامی نیازهای افراد را در زمینه گل و گیاه مرتفع کند.

با نگاهی به دسته بندی وب سایت کافه گلدون متوجه این موضوع خواهید شد که ظرافت خاصی در مدیریت بخش‌های مختلف گل و گیاه وجود داشته و گیاهان از نظر ویژگی و محل قرارگیری به دسته بندی‌های مختلف تقسیم بندی شده اند. اگر به گل و گیاه علاقه‌مند هستید و یا قصد خرید گل و گیاه دارید، می توانید از وب سایت کافه گلدون دیدن کنید و از محصولات آن نظیر خرید گل ارکیده نهایت لذت را ببرید.

  • ۹۹/۰۳/۲۸
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی