cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

بهترین گل به عنوان هدیه برای خانم ها گلی است که حس واقعی شما را به آن ها منتقل کند. خانم ها به گل های طبیعی علاقه ی زیادی دارند و گل هدیه گرفتن آن ها را بسیار خوشحال می کند. ممکن است بخواهید به آن ها ابراز عشق، دوستی، یا حتی ابراز پشیمانی کنید. شما باید پارامترهای زیادی را در انتخاب گل در نظر بگیرید. دانستن معنی و مفهوم هر گل می تواند کمک زیادی به انتخاب شما کند. البته سلیقه و علاقه ی خود او را نیز در نظر بگیرید.

اما به هر حال انتخاب هدیه برای خانم ها کار ساده ای نیست. پس برای آن که بتوانید بهترین گل ها را برای فرد محبوبتان تهیه کنید با ما همراه باشید.

زیرا گل ها و رنگ های زیادی از آن ها وجود دارند. هم چنین مدل های مختلفی از چیدمان مانند دسته گل، سبد گل و باکس گل نیز وجود دارند.

این موضوع انتخاب شما را پیچیده تر می کند. البته شما می توانید از خود او درباره گل مورد علاقه اش سوال کنید اما اینطوری دیگر سورپرایزی در کار نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید تا به شما در این زمینه کمک کنیم.

 

این موضوع انتخاب شما را پیچیده تر می کند. البته شما می توانید از خود او درباره گل مورد علاقه اش سوال کنید اما اینطوری دیگر سورپرایزی در کار نخواهد بود. بنابراین پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید تا به شما در این زمینه کمک کنیم

۶ گل مناسب هدیه برای خانم ها

گل رز صورتی


آمارها نشان می دهد خانم ها عاشق این هستند که رز صورتی هدیه بگیرند!

اگر هدیه دادن یک دسته گل پر از شاخه های رز برای شما هزینه بر است، می توانید از ترکیب چند شاخه رز صورتی با گل های دیگر استفاده کنید

گل رز قرمز

 

رز قرمز بی شک به عنوان یکی از رمانتیک ترین گل ها برای هدیه به یک خانم به شمار می رود. انواع مختلفی از کیفیت های آن نیز در بازار وجود دارند که متناسب با کیفیت، گران تر یا ارزان تر هستند.

با این که برای روز عشق (ولنتاین) انبوهی از رز قرمز توسط گل فروشان فروخته می شود، اما این گل می تواند هدیه ای برای سالگرد ازدواج، تولد و یا خواستگاری نیز باشد.

برای خرید گل و گیاه به سایت کافه گلدون مراجعه کنید.


 

چه گلی برای هدیه به خانم ها مناسب است؟


چه گلی برای هدیه به خانم ها مناسب است؟

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی