cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

cafegoldoon.com

کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی

کافه گلدون از سال 1396 فعالیت رسمی خود را با نام گلدوناریوم آغاز کرده است که تا به امروز حدود 3 سال تجربه‌ی کاری در زمینه گل و گیاه دارد. این وب سایت از سال 1397 با نام جدید خود یعنی کافه گلدون شناخته می‌شود و به صورت تخصصی بر روی گل و گیاه فعالیت دارد. کافه گلدون اولین فروشگاه گل و گیاه اینترنتی با مجوز اتحادیه کسب و کار مجازی است.

  • ۰
  • ۰

 

 

مشاوره گل و گیاه ، از دیرباز تا به امروز، همواره یکی از پر تکرارترین درخواست‌های کافه گلدونی‌های عزیز از ما بوده است.

به همین منظور تیم کافه گلدون امکان مشاوره حضوری را برای پاسخ به این نیاز مشتریان عزیز خود فراهم آورده است.

همچنین کارشناسان ما با آماده کردن مقالات متعدد در زمینه‌های "نگهداری و تکثیر گیاهان"، "بیماری‌ها و راه‌های درمان آن‌ها" و ... ، امکان بهره‌مندی سایر عزیزان از خدمات کافه گلدون را نیز فراهم نموده اند.

خدمات اورژانس گل و گیاه کافه گلدون چیست؟

گل‌ها و گیاهان دنیای گسترده‌ای داشته و تعداد زیادی از افراد به علت نگهداری از گیاهان مختلف، تا حد زیادی با شرایط نگهداری از گلدان‌های آپارتمانی و نحوه صحیح رسیدگی به آن‌ها آشنایی دارند.

اما با این وجود، تشخیص بیماری‌های گیاهان، تنها توسط افرادی که در این زمینه متخصص بوده و اطلاعات و تجربه بالایی دارند، امکان‌پذیر خواهد بود.

کارشناسان تیم کافه گلدون، افرادی مجرب و متخصص بوده که سال‌ها به صورت علمی و تجربی در این زمینه فعالیت داشته  و صلاحیت آن‌ها توسط مجموعه ما کاملا تایید شده است.

در اورژانس کافه گلدون کارشناس ما به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و با مشاوره حضوری و استفاده از کودها و سموم مورد نیاز، به درمان گیاه شما کمک خواهند کرد.

توجه :

لازم به ذکر است اگر علاوه بر اعزام کارشناس، درخواستی مبنی بر ارسال ملزوماتی چون  گلدان، خاک، کود و سم نیز داشتید، کافیست آن‌ها را از طریق سایت ما سفارش دهید. این ملزومات سفارشی، همراه با کارشناس اعزامی، برای شما ارسال خواهند شد.

جهت اعزام حضوری کارشناس نیز کافیست از طریق یکی از 2 روش زیر اقدام نمایید:

تماس با فروشنده: 02171053193 (داخلی 3 - واحد نگهداری)

ارتباط با واتس آپ

ارائه خدمات غیر حضوری کارشناسان کافه گلدون به چه صورت خواهد بود؟

کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد در صورت بد حالیِ گیاهانتان، بیماری آن‌ها را تشخیص داده و با استفاده از کودها یا سم‌های مورد نیاز، سلامت و شادابی را به گیاهانتان بازگردانید.

البته خبر خوبی هم برای آن دسته از عزیزانی که در حال حاضر کافه گلدونی نبوده، اما گیاهانشان نیاز به رسیدگی دارند نیز داریم.

کارشناسان ما جهت کمک به شما همراهان گرامی، مقالات متعددی در زمینه "چگونگی نگهداری گیاهان مختلف"، "نحوه تکثیر گیاهان"، "بیماری‌ها و راه های درمان آن‌ها" و ... تهیه نموده و در مجله گلدون من منتشر کرده‌اند که مطالعه آن ها کمک زیادی در جهت نگهداری گیاهتان خواهد نمود.

ضمن اینکه شما عزیزان هم‌اکنون می‌توانید تنها با یک کلیک، وارد انجمن پرسش و پاسخ کافه گلدون شده، در بخش مربوط به  گیاه مورد نظر خود سوال خود را همراه با پیوست عکس مطرح کنید تا کارشناسان برای حل مشکل گیاهتان شما را یاری کنند

توجه :

لازم به ذکر است مشاوره تلفنی با کارشناسان ما به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.

در صورتی که پاسخ سوال ما در مقاله وجود نداشت، چه کار کنیم؟

در صورتی که مقالات پاسخگوی نیاز شما نبودند، می‌توانید سوال خود را در قسمت "دیدگاه" (واقع در انتهایی ترین قسمت مقاله، بعد از کامنت‌ها) یا در انجمن پرسش و پاسخ کافه گلدون ثبت نموده تا بعد از بررسی کارشناسان، به آن‌ها پاسخ داده شود.

توجه:

لازم به ذکر است به علت حجم بالای پیام‌های ارسالی، ممکن است پروسه پاسخگویی به شما عزیزان  2 الی 3 روز به طول بیانجامد.

پس لطفا شکیبا باشید.

نحوه ثبت سوال در بخش "دیدگاه" مقالات به چه صورت خواهد بود؟

1) سوال مورد نظر خود را در بخش "دیدگاه" تایپ نمایید.

2) در این بخش جهت تشخیص بهتر کارشناس و ارائه پاسخ دقیق‌تر، یک تصویر واضح از گیاهتان ارسال نمایید (این بخش اختیاری است).

توجـــــه:

  1. حتما دقت کنید که پسوند فایل ارسالی شما یکی از پسوندهای (JPG،GIF،PNG) باشد.
  2. حجم تصاویر ارسالی در قسمت دیدگاه، حتما باید کمتر از 2Mb باشد. بدین منظور بهتر است قبل از بارگذاری تصویر در سایت، حجم آن را توسط  Image Compressor کاهش دهید.

3) در این بخش می‌بایست اطلاعاتی که کامنت شما با آن در سایت نمایش داده می‌شود را وارد نمایید (فقط پر کردن بخش‌های ستاره‌‌دار الزامی است).

توجـــــه:

  1. لازم به ذکر است نشانی ایمیل شما به صورت عمومی منتشر نخواهد شد و فقط جهت ارسال نوتیفِ پاسخطِ کارشناس به شما خواهد بود.
  2. در صورت نداشتنِ ایمیل نیز به همکاران ما در بخش پشتیبانی پیام دهید تا شما را راهنمایی کنند.

4) جهت تشخیص ربات نبودنِ شما توسط سایت، حتما reCAPTCHA را تیک‌‌دار نمایید.

5) در پایان نیز جهت ارسال کامنت خود در سایت، روی بخش "فرستادن دیدگاه" کلیک نموده و منتظر ارسال اعلان از طرف تیم کافه گلدون به ایمیل خود بمانید.

توجـــــه:

لازم به ذکر است پیام شما تا قبل از تایید ادمین سایت، برای خودتان قابل مشاهده نخواهد بود. 

مشاوره گل و گیا

مشاوره ل و گیا

[title style="center" text="محصولات انحصاری کافه گلدون" color="rgb(136, 9, 84)"]

[ux_products type="slide" ids="4302,4304,4301,4300"]

برای مشاهده محصولات بیشتر، کلیک کنید. :)

جهت انتقال به صفحه اصلی سایت، کلیک کنید. 

 

 

برای سوال و جواب در مورد گل و گیاه خود حتما به انجمن کافه گلدون سر بزنید پیشمون نمیشید


انجمن کافه گلدون

  • ۹۹/۰۶/۱۹
  • کافه گلدون

اورژانس گل و گیاه کافه گلدون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی